בניית
משפכי שיווק

מה זה? ולמי זה מתאים?

בעולם האיקומרס התחרותי האתגר הגדול הוא להבליט את המותג בים של מוצרים ולהפוך חשיפה למכירות קונקרטיות. אנחנו באייר דיגיטל הבנו שהמפתח הוא פרסום ושיווק אסטרטגי המותאם באופן ספציפי לאתרי האיקומרס בעזרת תוכן מבוסס לקוחות.

בעזרת הידע המקצועי והניסיון העשיר שצברנו בתחום, אנו בונים עבור לקוחותינו תוכניות פרסום וקידום מותאמים בעזרת קמפיינים מבוססי מכירות בכל הפלטפורמות

התוצאה
- גדילה במחזור המכירות באתר
- האצה של לקוחות חדשים והגדלת הAOV (ערך סל ממוצע)
- יותר לקוחות שאוהבים וקונים מהמותג
(בימינו הרווח האמיתי של חנויות איקומרס נמצא בלקוחות חוזרים)

אנחנו כאן כדי לקדם את העסק שלכם לביצועי שיא בעולם האיקומרס!

בשיווק אומרים "דבר פחות ותראה יותר"

אל תקרא לזה חלום
תקרא לזה תכנית

אם אתם חנות איקומרס שרוצה להגדיל את הפעילות להכניס יותר לקוחות, להאיץ את מחזור המכירות והכי חשוב את שורת הרווח

כנראה שיש בנינו התאמה 🙂

קחו לדוגמה את קבוצת ספייס

הם ביקשו מאיתנו לייצר רק עוד 50 כרטיסים לאירוע מסויים דרך האתר שלהם

ואנחנו הבאנו תוצאה פי 6X יותר ממה שהם ביקשו בחצי מהזמן

איך זה קרה?
תכנון נכון, הצבעת מטרות ויעדים ובניית קמפיינים שמייצרים מכירות.

תכנון נכון של מותג איקומרס

יהפוך את העסק שלך

למכונה משומנת

בניית אסטרטגיה שיווקית

הכל מתחיל בתכנון מקדים. לפני שיוצאים בפרסום חשוב לצלול למספרים של העסק ולהבין מה המטרות והיעדים ולפי זה לתכנן את המהלך הבא.

שיפור יחס המרה CRO

שיפור יחס המרה (CRO) הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך ומטרתו להגדיל את שיעור ההמרה באתר כלומר להגדיל את מספר המבקרים שהופכים ללקוחות משלמים.

ניהול קמפיינים

פייסבוק אינסטגרם גוגל טאבולה ואפילו טיקטוק! אנחנו מנהלים קמפיינים מוצלחים מבוססי החזר השקעה עבור הלקוחות שלנו שמייצרים להם מכירות והכי חשוב מגדילים להם את שורת הרווח.z

אוטומציות חכמות

אוטומציות חכמות באתר איקומרס זה כלי המאפשר לנו להגדיל את הרווחיות בעוד 25% בממוצע. איך זה קורה? בעזרת אוטומציות חכמות אנחנו יכולים להחזיר לקוחות לרכוש באתר אחרי שהם כבר עזבו!
ע״י אוטומציות כמו נטישת עגלה (לקוח שנטש ועזב באמצע) נטישת צק אאוט, אוטומציית סוכן מכירות ועוד.

בשיווק אומרים "דבר פחות ותראה יותר"

אל תקראו לזה חלום
תקראו לזה תכנית

אם אתם חנות אינטרנטית (לא דרופשיפינג) ומרגישים שהפוטנציאל שלכם לא ממומש
ואתם רוצים להגדיל את ההכנסות אז הניהול קמפיינים שלנו זה הפתרון בשבילכם.

בסוכנות אנו מתמחים בניהול קמפיינים מבוססי החזר השקעה עבור חנויות איקומרס.

שלב ראשון
בנייה
היכרות עם המותג שלכם
היכרות עם המותג שלכם

נערוך מעביר מקיף על כל ההיסטוריה השיווקית שלכם בחשבון, נבין באופן מעמיק אילו קמפיינים עבדו, אילו פחות (וכמובן איך להשתמש במידע לטובתנו) קהלים, סוגי קריאייטיב והבנת נקודות הכשל וההצלחה בתהליכים קודמים.

שלב שני
חקר שוק והכרת המותג
נבחן את ההצעות שלכם ונבדוק מי המתחרים ומה הם עושים
נבחן את ההצעות שלכם ונבדוק מי המתחרים ומה הם עושים

נגדיר יחד את קהל היעד המדויק, נבין באופן מלא מהו הבידול שלכם בשוק וניצור את האסטרטגיה השיווקית המנצחת לכם תוך הדגשת היתרונות הבולטים והייחודיים שלכם.

שלב שלישי
Expanded
נבנה אסטרטגיה חדשה
נבנה אסטרטגיה חדשה

נערוך תכנון אסטרטגי מקיף, ונתבסס למעשה על המעבר המקיף של ההיסטוריה שלכם בחשבון, נציב יעדים הגיוניים, ריאליים, נראה שאנחנו עומדים בהם וניצור מודעות מתאימות לקהל היעד.

שלב שלישי
Expanded
מתחילים עבודה
מתחילים עבודה

אנו מבצעים מעקב צמוד אחרי התוצאות, ביצוע אופטימזציה ושיפור באופן תמידי.

שנדבר על העסק שלך?

ברגע זה הסוכנות עובדת עם X עסקים

נוכל לעבוד עם עוד 3 עסקים בלבד שמקבלים מאיתנו
את כל הבונוסים שאנחנו נותנים

דילוג לתוכן