מיומנו של איש שיווק:

האמת המרה על

האמת הכואבת על למה כל ליד מהפרסום עושה לך ״קווץ״ בבטן וכל שיחת מכירה מרוקנת אותך מאנרגיה

אני יודע בדיוק
איך נראה היום שלך...

נכנסים לך לידים, ואתה כבר מתחיל להתרגש…

זהו הפעם אני הולך לסגור אותם!

ואז אתה מתקשר לליד הראשון –

ושוב אתה מבין שאתה צריך להסביר ללקוח למה דווקא אתה מכולם!

״אם הוא רק היה מבין כמה ערך אני נותן לו הוא היה משלם כפול!״

בוא נדבר תכל׳ס

אני מניח שחשבת לעצמך מה ההבדל בין אלו שמצליחים לקבל לידים איכותיים מפרסום ממומן ומגיעים לצמיחה אגרסיבית כל הזמן לעומת אלו שלא מפסיקים לחפור את העלות של הליד כי האיש מכירות שלהם כבר שחוק מלידים לא רלוונטיים.

שים לב העמוד הזה הולך לשנות לך את הפנים של העסק ואני יודע מה אני אומר.

למה?

זה נשמע כמו הצעה הזויה, אני יודע.
אבל תחשוב על זה.

 לקוח שלא מכיר אותך צריך לבוא ולקנות אצלך שירות בכמה אלפים לפני שהוא מכיר אותך ואתה יודע מה הבעיה?

הוא לא סומך עלייך!

הדרך היחידה לגרום לו לסמוך עליך ולהפוך לליד יותר חם מאורגני בזמן כלכך קצר

(אפילו פחות מ48 שעות)

זה להטמיע מוצר פרונט ולהעביר אותם ״טיפול המרה״

אבל רגע לפני שאתה הולך להבין בדיוק מה אתה הולך לקבל...

שים לב: אם אתה מצפה פשוט לקחת את התבניות שאתה מקבל בשיטה הזו, ללחוץ על כמה כפתורים

לשבת רגל על רגל ולראות את הסליקות נכנסות, אתה טועה וזה לא בשבילך.

מה שאתה כן הולך לקבל, זה שינוי תודעה וחידוד עסקי שאתה הולך להגיד

״אני לא מאמין שלא חשבתי על זה עד עכשיו״

החלטתי לשבור את השוק,
עם הצעה שהיא טובה מדי !

כדי לשנות לכמה שיותר עסקים את התודעה ולהפוך לעסק שעומדים בתור
כדי לקחת את השירות שלו...

האמת הכואבת על למה כל ליד מהפרסום עושה לך ״קווץ״ בבטן וכל שיחת מכירה מרוקנת אותך מאנרגיה

אז מה קורה בטיפול?

טיפול המרה מליד קר ללקוח משלם

הדרכה שבה אתה הולך להבין בדיוק מה עומד מאחורי ״טיפול המרה״ ואיך להעביר גם את הלקוח שלך טיפול המרה כדי שהוא יגיע יותר חם מליד אורגני.

פשוט וגאוני

13 אלמנטים פשוטים וקלים ליישום שהם חובה בכל דף מכירה שהופך להיות מכונת סליקות

כדי לעבור את הטיפול בכיף דאגתי לך גם לכמה מתנות:

בונוסים מתנה!

מי באמת הלקוח שלי?

אתה הולך להבין בדיוק מי האווטאר שלך פעם אחת ולתמיד, כדי שכל מסר שתרצה להעביר מכאן והלאה הולך להיות מדוייק.

לנצח את המתחרים

הדרכה במתנה: איך לעקוב אחרי ההצעות של המתחרים שלך כדי להשאר תמיד מעודכן

תבנית התכלס

מבנה תבנית עבודה לקופי בדף המכירה

כמה זה יעלה לי?

אתה כנראה מבין שהידע הזה שווה המון כסף וכנראה שכבר עכשיו אתה שורף כמה אלפים על קמפיינים שמביאים לידים פח, מעבר לניסיון שלי יש כאן המון פרקטיקה וידע שמביאים לידי ביטוי נטו תכלס.

מה שאתה הולך לגלות כאן יפתח לך את התודעה הרבה מעבר לרק ״עוד קמפיין שיביא לידים״

זה הולך לשנות לך את המחשבה ואת ההסתכלות על השיווק של המוצר שלך.

הוא הולך להפוך אותך לבעל עסק מבריק יותר

למוכר יותר בתחומך

למוביל בתחומך

ולאחד שמכיר את הבעיות של כל אחד מהלקוחות שלו

המחיר של הטיפול בהמרה הוא: 499

אבל זה לא מה שאתה הולך לשלם.

למה?

בגלל שאני מרגיש ויודע שיש הרבה אנשים עם פוטנציאל ענק להצליח

ולא אני לא מדבר על עוד עוקבים

אלפי בעלי עסקים נאבקים כדי כדי להביא עוד לידים ואז הם עונים לקו ומגלים ששוב הליד הזה בכלל לא מדוייק להם או במקרה הגרוע יותר שהם אפילו לא עונים!

המטרה שלי היא לחשוף בפנייך שיטה פרקטית שתשנה לך את החשיבה,  ותעזור לך לפלס את הדרך ולהצליח לקבל את הלקוחות שבאמת רצית כאלו שמוכנים לשלם כל סכום כדי לעבוד איתך!

אז המחיר שאתה הולך לקבל הוא: 49 ₪

המחיר הזה אפילו זול יותר מארוחת מקדונלד׳ס היום והוא הולך לחשוף בפנייך ידע שלמדתי בדם ובדמעות.

הטיפול המרה מתאים לך רק אם יש לך מוצר שאתה מוצר או שירות שאתה משווק או שמשווקים עבורך ולא משנה מה התחום שלך

אם אתה לא בטוח שזה מתאים לנישה הספציפית שלך הנה חלק מהנישות של אנשים שכבר עברו טיפול המרה:ֿ

כמה שווה לי לעבור טיפול המרה?

כשאתה נרשם לעבור טיפול המרה כבר היום, ההשקעה שלך על ההדרכה בטיפול המרה, תבנית 13 האלמנטים + כל הבונוסים (בשווי 2579) היא 

49 ש״ח בלבד

הגיע הזמן לעבור טיפול המרה!

אחריות ״תכלס תוצאות״

שים לב - ההדרכה והתבניות שיש בטיפול המרה מוכיחות את עצמם כל פעם מחדש ומראות תכלס תוצאות לכל מי שמיישם אותן. אני כלכך בטוח במה שאני אומר שאני מוכן להציע הצעה כזו:

אם רכשת את הטיפול המרה, עברת על כל ההדרכה יישמת את כל הכלים שנתתי ודרך המשפך החדש ולא הצלחת להחזיר לפחות את ההשקעה בטיפול המרה? מגיע לך - 100% החזר כספי מלא!

אתה תקבל את כל ההשקעה בטיפול המרה בחזרה, בלי אותיות קטנות ובלי שאלות מיותרות ככה פשוט, 0% סיכון 100% תכלס תוצאות.

רגע מי אתה?

אם עוד לא הכרנו, אז נעים מאוד.

קוראים לי עומר אידל הבעלים של הסוכנות אייר דיגיטל, בן 24 וחלק מהלקוחות קוראים לי ״הלוחש לסליקות״ (כן, זה תופס)

ובשנה האחרונה הכנסתי ללקוחות שלי מעל מיליון שקל בזכות משפכי שיווק, וקמפיינים גאוניים.

עבדתי עם כל התותחים בארץ בעולם השיווק (את כולם אתה מכיר) וייעצתי לסוכנויות דיגיטל מהמובילות בישראל לגבי אסטרטגיות וניהול קמפיינים שפשוט משאירים אבק.

הסיבה האמיתית שיצרתי את הטיפול המרה הוא כי בתור בעל עסק וכמשווק אני רואה ומבין כמה בעלי עסקים בישראל במיוחד בתחומי הנותני שירותים קורעים את עצמם ובעיקר את הכיס, כדי לגייס כל חודש לקוחות מחדש אבל הם לא מבינים שהבעיה היא לא בעוד קמפיין או בעוד איזה קופי או באיש מכירות

יש פה טעות אחרת שהלקוח לא סומך עלייך וזה לא משנה כמה תנסה להסביר לו.

הגיע הזמן לעבור טיפול המרה!

שאלות ותשובות

אם לא הסברתי את עצמי בצורה פשוטה וברורה – טיפול המרה מכיל הדרכה פרקטית בשיטת ״השלם את החסר״ כולל תבניות עבודה ומתאימות לכל העסקים שמוכרים מוצרים או שירותים, מעל 500 ש״ח 

הטיפול הוא 100% דיגיטלי מ3 סיבות עיקריות:

  • אם הוא היה פיזי, עלות הייצור והשילוח היו מייקרות את המחיר, ובדיגיטל אין כאלה עלויות, אז חסכת כסף.
  • אם הוא היה פיזי היה זה היה ככל הנראה בכנס אך בדיגיטלי הוא מוקלט ככה שתוכל לעבור על זה בזמן שלך ומתי שמתאים לך 
  • כשזה דיגיטלי, יהיה לך הרבה יותר קל לפתוח אותו בכל מקום (מהמחשב ומהנייד), לעבור על ההדרכה וליישם אותו בשיווק שלך

קודם כל כי זה שינה את שלי.

הטיפול המרה משנה לגמרי את המחשבה על איך צריך לשווק את המוצר או השירות שלי

 

הגיע הזמן לעבור טיפול המרה!

האתר אינו מהווה חלק מפייסבוק או גוגל

דילוג לתוכן