האמת הכואבת על למה כל ליד מהפרסום עושה לך ״קווץ״ בבטן וכל שיחת מכירה מרוקנת אותך מאנרגיה
נכנסים לך לידים, ואתה כבר מתחיל להתרגש…
זהו הפעם אני הולך לסגור אותם!
ואז אתה מתקשר לליד הראשון –
ושוב אתה מבין שאתה צריך להסביר ללקוח למה דווקא אתה מכולם!
״אם הוא רק היה מבין כמה ערך אני נותן לו הוא היה משלם כפול!״
אני מניח שחשבת לעצמך מה ההבדל בין אלו שמצליחים לקבל לידים איכותיים מפרסום ממומן ומגיעים לצמיחה אגרסיבית כל הזמן לעומת אלו שלא מפסיקים לחפור את העלות של הליד כי האיש מכירות שלהם כבר שחוק מלידים לא רלוונטיים.
שים לב העמוד הזה הולך לשנות לך את הפנים של העסק ואני יודע מה אני אומר.
האמת הכואבת על למה כל ליד מהפרסום עושה לך ״קווץ״ בבטן וכל שיחת מכירה מרוקנת אותך מאנרגיה
הדרכה שבה אתה הולך להבין בדיוק מה עומד מאחורי ״טיפול המרה״ ואיך להעביר גם את הלקוח שלך טיפול המרה כדי שהוא יגיע יותר חם מליד אורגני.
13 אלמנטים פשוטים וקלים ליישום שהם חובה בכל דף מכירה שהופך להיות מכונת סליקות
אתה הולך להבין בדיוק מי האווטאר שלך פעם אחת ולתמיד, כדי שכל מסר שתרצה להעביר מכאן והלאה הולך להיות מדוייק.
הדרכה במתנה: איך לעקוב אחרי ההצעות של המתחרים שלך כדי להשאר תמיד מעודכן
מבנה תבנית עבודה לקופי בדף המכירה
אתה כנראה מבין שהידע הזה שווה המון כסף וכנראה שכבר עכשיו אתה שורף כמה אלפים על קמפיינים שמביאים לידים פח, מעבר לניסיון שלי יש כאן המון פרקטיקה וידע שמביאים לידי ביטוי נטו תכלס.
מה שאתה הולך לגלות כאן יפתח לך את התודעה הרבה מעבר לרק ״עוד קמפיין שיביא לידים״
זה הולך לשנות לך את המחשבה ואת ההסתכלות על השיווק של המוצר שלך.
הוא הולך להפוך אותך לבעל עסק מבריק יותר
למוכר יותר בתחומך
למוביל בתחומך
ולאחד שמכיר את הבעיות של כל אחד מהלקוחות שלו
בגלל שאני מרגיש ויודע שיש הרבה אנשים עם פוטנציאל ענק להצליח
ולא אני לא מדבר על עוד עוקבים
אלפי בעלי עסקים נאבקים כדי כדי להביא עוד לידים ואז הם עונים לקו ומגלים ששוב הליד הזה בכלל לא מדוייק להם או במקרה הגרוע יותר שהם אפילו לא עונים!
המטרה שלי היא לחשוף בפנייך שיטה פרקטית שתשנה לך את החשיבה, ותעזור לך לפלס את הדרך ולהצליח לקבל את הלקוחות שבאמת רצית כאלו שמוכנים לשלם כל סכום כדי לעבוד איתך!
הטיפול המרה מתאים לך רק אם יש לך מוצר שאתה מוצר או שירות שאתה משווק או שמשווקים עבורך ולא משנה מה התחום שלך
אם אתה לא בטוח שזה מתאים לנישה הספציפית שלך הנה חלק מהנישות של אנשים שכבר עברו טיפול המרה:ֿ
כשאתה נרשם לעבור טיפול המרה כבר היום, ההשקעה שלך על ההדרכה בטיפול המרה, תבנית 13 האלמנטים + כל הבונוסים (בשווי 2579) היא
אם עוד לא הכרנו, אז נעים מאוד.
קוראים לי עומר אידל הבעלים של הסוכנות אייר דיגיטל, בן 24 וחלק מהלקוחות קוראים לי ״הלוחש לסליקות״ (כן, זה תופס)
ובשנה האחרונה הכנסתי ללקוחות שלי מעל מיליון שקל בזכות משפכי שיווק, וקמפיינים גאוניים.
עבדתי עם כל התותחים בארץ בעולם השיווק (את כולם אתה מכיר) וייעצתי לסוכנויות דיגיטל מהמובילות בישראל לגבי אסטרטגיות וניהול קמפיינים שפשוט משאירים אבק.
הסיבה האמיתית שיצרתי את הטיפול המרה הוא כי בתור בעל עסק וכמשווק אני רואה ומבין כמה בעלי עסקים בישראל במיוחד בתחומי הנותני שירותים קורעים את עצמם ובעיקר את הכיס, כדי לגייס כל חודש לקוחות מחדש אבל הם לא מבינים שהבעיה היא לא בעוד קמפיין או בעוד איזה קופי או באיש מכירות
יש פה טעות אחרת שהלקוח לא סומך עלייך וזה לא משנה כמה תנסה להסביר לו.
אם לא הסברתי את עצמי בצורה פשוטה וברורה – טיפול המרה מכיל הדרכה פרקטית בשיטת ״השלם את החסר״ כולל תבניות עבודה ומתאימות לכל העסקים שמוכרים מוצרים או שירותים, מעל 500 ש״ח
הטיפול הוא 100% דיגיטלי מ3 סיבות עיקריות:
קודם כל כי זה שינה את שלי.
הטיפול המרה משנה לגמרי את המחשבה על איך צריך לשווק את המוצר או השירות שלי